بخش مشاوره فروش ما آماده است تا به تمامی سوالات شما به صورت آنی پاسخ دهد.همچنین ما سعی می کنیم به تیکت های پشتیبانی شما در کمترین زمان ممکن پاسخ دهیم.
ما با استفاده از جدید ترین سخت افزار سرورها برای هاستینگ باعث بالا بردن کیفیت و همچنین آپتایم سرور ها میشویم.
ما سرویس های خود را از بهترین دیتاسنترها انتخاب می کنیم به همین دلیل سرور ها دارای آپتایم بسیار بالا و بدون قطعی هستند.منایع سرور ها اختصاصی میباشد و به همین دلیل افت سرعت نخواهید داشت.
پشتیبانی فنی سرویس ها از طریق ارسال تیکت می باشد.چنانچه هر درخواستی در مورد سرویس مربوطه خریداری شده خود دارید وارد ناحیه کاربری خود شوید سپس اقدام به ارسال تیکت پیشتیبانی نمایید.
شرایط بازپرداخت وجه
مشتري به مدت هفت روز کاري از تاريخ تسليم کالا به مصرف کننده يا از تاريخ انعقاد قرارداد در صورتی که بربید سرور تعهدات خود را انجام نداده حق انصراف دارد و تمامی مبالغ باید عینا برگردانده شود.
در زمان سررسید سروریس ها از 7 روز قبل برای کاربران صورت حساب ارسال می شود و کاربرانی که تمایل به تمدید سرویس خود را دارند میتوانند قبل از زمان سرسید فاکتور ماه آینده هزینه را به حسابهای ما واریز نمایند.جهت پرداخت صورت حساب به ناحیه کاربری خود مراجعه کنید و در بخش مالی میتوانید صورت حساب ها را مشاهده و پرداخت نمایید.